Cesar

piątek, 8 czerwca 2012

Pierwszy

Mam na imię Cesar. Moja pani mówi, że urodziłem się w Grabowie nad Prosną u bardzo miłego państwa. Wciąż pamiętam zapach mojego rodzeństwa, mamy i taty. Jednak nie tęsknię za nimi. Moja pani mówi, że jestem owczarkiem podhalańskim, cokolwiek to znaczy, to wiem, że jestem dumnym psem, niezależnym tak jak moi pradziadowie. Poprostu to czuję. W sierpniu skończę dwa lata. Mieszkam razem z dwoma kotami, które uważam za niejako bezmózgie, bo ze mną ani bawić się nie chcą, jak chce się z nimi troche pościgać , to uciekaja na ogródek, gdzie ja nie mam wstępu. No i czasami uważają, że to one sa władcami podwórka, wtedy mam im ochote pokazać kto naprawde rządni na podwórku, ale moja pani mi na to nie pozwala.

Jeśli spodoba wam się ten blog, to może coś jeszcze napiszę.

Z podhalański akcentem pozdrawiam
Cesar.

5 komentarzy:

  1. "Mieszkam razem z dwoma kotami, które uważam za niejako bezmózgie"
    Dobre. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ;)
    nono... teraz zamiast galerii będziemy siedzieć na blogach u Ciebie :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ze masz bloga, będę częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny i ciekawy blog. Obserwuje, komciuje i będę często zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaobserwowałam :). Podobają mi się takie posty, w których opowiada pies :). Ja zapraszam na mojego: odiikuba.blogspot.com :) Mam nadzieję, że zajrzysz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń